Частна
Охлаждане: Въздушно
Тип двигател: Бензинов
Вид двигател: 4
Година на производство: 2004
Марка: BMW
Пробег: 111000 км.
Тип: Турър
Мощност (к.с): 95
Цвят: металик
Техническо състояние: леки следи от употреба
Екстри: Имобилайзер, Електрически стартер, Предно стъкло, Ролбари, Бордкомпютър, LED фарове, GPS, Багажен Куфар, Катализатор, Аларма
Описание
Причината за продажбата е порядъчно тъпа, последните 3 години покрай служебни ангажименти времето за каране намаля драстично и сумарно за тези години имам 1500км грубо. Затова и се продава.
Мотора е BMW GS1200 2004 първа генерация с ABS.
Километрите към момента са малко над 111 000 хиляди, което за лаиците ще се стори много, но всъщност са реални и двигателя работи без забележка.
А сега историята...
Мой приятел работеше в Италия на добра позиция и без да спестява много си го закупи чисто нов. Той го кара до към 80 000км. като за това време мотора е преминавал през всички сервизни камании на БМВ, малко преди да излезе от гаранция е преминал последна инспекция и всичко което е било нужно е обслужено. Завръщайки се в България той си дойде с него, доста го врънках да го продаде и след 5г. най-накрая склони да ми го продаде. Мотора премина в мен в края на 2017г. През цялото време на съществуването си тази купчина желязо е седяла на топло, завита и с поддържащи системи, зер да не и стане нещо (и в момента е така).
При мен също седи в топло помещение, завита във въздуха с проверени и напомпани гуми.
Мотора съм го ползвал за близки обиколки из БГ и съседни страни.
Всяка смяна на масло е правена на 8000км. , спирачна течност съм сменял на всеки 2 сезона по препоръка заради ABS системата, която функционира безупречно. Всеки 15 000км съм отварял за проверка кардан, който е в прекрасно здраве. Масло на скорости, заден диф съм сменял на 15 000км. В момента е с акумулатор от миналата есен на 0км който смених защото предишния показа признаци на умиране. Мотора има навигация на Гармин, стойка за телефон и сокет за запалка. Нивомера работи коректно!
3 забележки има!
Втората пасажерска седалка има лека дупчица, може би от капса на дънки.
Ръкохватките са за смяна, макар подгрева да работи, дунапрена е заминал.
Роубара който е монтиран сега, има нужда от прахово, обелен е на места но така го взех и не съм стигнал до него.
Мотора идва с доста резервни части, като нова слюда, 2 задни предавания (щото преди имаше легенда че бързо заминават и купувахме като луди) .
Мотора е напълно автентичен и оригинален, притежава фабрична аларма с пейджър (опция в онези години ) .
От снимките ще видите нещата които имам в резерва, купувани от БМВ.
Повдигачи на кормилото
Чанта за резервоар оригинална на GS , която винаги е била пълна с бабъл фолио да не се сгъва. Чантичка-портмоне за кръста на GS с бъзрзи връзки към чанта за резервоара. Оригиналните инструменти кротко седят под седалката, пълен комплект.
3 броя варио куфари. Единия е монтиран постоянно и има следи от ползване, другите два са опаковани и седят на сянка.
Гумите са Пирели на 2000км.
Дискове и накладки са още в нормата.
Масло гори за 8000км около 200-300гр. повече не съм доливал.
Генерацията е оригиналната с катализатора и предишния собственик ми каза че го е ремапнал да работи по богато, ще забележите че аспуховите тръби не са лилави
Върви и се движи много приятно и макар че не е с адвенчър капли, може да се разходите по
Коментар на цената може само за спорта
Мотора е BMW GS1200 2004 първа генерация с ABS.
Километрите към момента са малко над 111 000 хиляди, което за лаиците ще се стори много, но всъщност са реални и двигателя работи без забележка.
А сега историята...
Мой приятел работеше в Италия на добра позиция и без да спестява много си го закупи чисто нов. Той го кара до към 80 000км. като за това време мотора е преминавал през всички сервизни камании на БМВ, малко преди да излезе от гаранция е преминал последна инспекция и всичко което е било нужно е обслужено. Завръщайки се в България той си дойде с него, доста го врънках да го продаде и след 5г. най-накрая склони да ми го продаде. Мотора премина в мен в края на 2017г. През цялото време на съществуването си тази купчина желязо е седяла на топло, завита и с поддържащи системи, зер да не и стане нещо (и в момента е така).
При мен също седи в топло помещение, завита във въздуха с проверени и напомпани гуми.
Мотора съм го ползвал за близки обиколки из БГ и съседни страни.
Всяка смяна на масло е правена на 8000км. , спирачна течност съм сменял на всеки 2 сезона по препоръка заради ABS системата, която функционира безупречно. Всеки 15 000км съм отварял за проверка кардан, който е в прекрасно здраве. Масло на скорости, заден диф съм сменял на 15 000км. В момента е с акумулатор от миналата есен на 0км който смених защото предишния показа признаци на умиране. Мотора има навигация на Гармин, стойка за телефон и сокет за запалка. Нивомера работи коректно!
3 забележки има!
Втората пасажерска седалка има лека дупчица, може би от капса на дънки.
Ръкохватките са за смяна, макар подгрева да работи, дунапрена е заминал.
Роубара който е монтиран сега, има нужда от прахово, обелен е на места но така го взех и не съм стигнал до него.
Мотора идва с доста резервни части, като нова слюда, 2 задни предавания (щото преди имаше легенда че бързо заминават и купувахме като луди) .
Мотора е напълно автентичен и оригинален, притежава фабрична аларма с пейджър (опция в онези години ) .
От снимките ще видите нещата които имам в резерва, купувани от БМВ.
Повдигачи на кормилото
Чанта за резервоар оригинална на GS , която винаги е била пълна с бабъл фолио да не се сгъва. Чантичка-портмоне за кръста на GS с бъзрзи връзки към чанта за резервоара. Оригиналните инструменти кротко седят под седалката, пълен комплект.
3 броя варио куфари. Единия е монтиран постоянно и има следи от ползване, другите два са опаковани и седят на сянка.
Гумите са Пирели на 2000км.
Дискове и накладки са още в нормата.
Масло гори за 8000км около 200-300гр. повече не съм доливал.
Генерацията е оригиналната с катализатора и предишния собственик ми каза че го е ремапнал да работи по богато, ще забележите че аспуховите тръби не са лилави
Върви и се движи много приятно и макар че не е с адвенчър капли, може да се разходите по
Коментар на цената може само за спорта
ID: 139421591
Контакт с продавача
xxx xxx xxx
Добавена 18 май 2024 г.
BMW 1200GS -доста запазен
10000 лв.
Потребител
Локация